Documenten uploaden
Tijdens de inschrijfprocedure vragen we u persoonlijke documenten te uploaden in uw klantdossier. Welke documenten we van u nodig hebben, is afhankelijk van uw inkomenssituatie. U ziet in uw persoonlijk dossier een lijst met documenten die past bij de door u ingevulde gegevens. Hieronder vindt u alvast een checklist per inkomenssituatie.
Er zijn een aantal punten waar u op moet letten bij het verzamelen en uploaden van uw documenten. Lees de punten op deze pagina even goed door voordat u van start gaat. Zo zorgt u er voor dat u de juiste documenten aanlevert en dat deze voldoen aan de AVG wetgeving.
Tips & Tricks
Datum ondertekening van het document
Documenten mogen niet ouder zijn dan 3 maanden op het moment van uploaden.
Geldigheid
Om echtheid van de documenten te waarborgen, worden word-bestanden niet in behandeling genomen. Zorg ervoor dat u alle documenten als PDF uploadt in uw persoonlijke klantdossier.
Veiligheid en e-mail
Het klantdossier is een veilige omgeving waarin u zelf uw gegevens en documenten kunt beheren. Documenten die per e-mail worden aangeleverd kunnen niet verwerkt worden en zullen direct worden verwijderd.
Identiteitsbewijs
Een rijbewijs wordt niet gezien als een geldig identiteitsbewijs, zorg er dus voor dat u een geldig paspoort of identiteitsbewijs meeneemt.
